pondělí 7. listopadu 2011

Dream...

 Je krásný den, jsou prázdniny a já ležím venku na trávě. Dýchám příjemný letní vzduch. Slunce mi svítí do očí. Zavírám je a jenom tiše poslouchám. On leží vedle mě a drží mě za ruku. Usmíváme se. Úžasný den. Jen tak ležíme a odpočíváme. Jakoby se zastavil čas. Slunce zachází za malý bílý mrak. A přímo nad námi letí motýl. Pozorujeme ho. Jak letí, jak je volný. Přeji si být jako on, jenom letět a nevědět kam. Jen tak. Do neznáma. Krásný pocit. Slyšíme jak si někde v dálce hrají malé děti a smějí se, jsou šťastné. Jako my. Vstanu a vytáhnu ho s sebou nahoru. Usmívá se na mě. Já na něj taky. Běžíme spolu ruku v ruce. Vítr si pohrává s našimi vlasy. Jen běžíme. Běžíme do neznáma. Usmíváme se a ani nemluvíme. Jsme šťastní. Skáčeme do vzduchu, chceme letět tak vysoko jako ten motýl. Skáčeme čím dál výš. Ne už neskáčeme, už letíme. Letíme spolu a díváme se na ty děti jak si hrají. A sníme, že budeme mít taky jednou takové. A letíme a letíme. Letíme do neznáma, jako ten motýl. 
   A pak si sundám sluchátka a život jde dál...

Žádné komentáře:

Okomentovat