pondělí 2. ledna 2012

BUM

BUM BUM BUMBUMBUM BUM ... zní mi v uších BUM BUM BUMBUMBUM BUM ..... a znovu ...otřásá to celým mým tělem.... mám chuť tančit ... ale nevím co ...BUM BUM BUMBUMBUM BUM ... celé tělo se mi chvěje .... Chci tančit. Vstanu ze židle a pohybuju se do rytmu BUM BUM BUMBUMBUM BUM ... kopu nohama a hýbu rukama ... zvláštní pocit, ani nevím co přesně dělám. Ale líbí se mi to. Srdce mi v těle poskakuje. Nevím co dělám, hudba mě vede. Slyším jenom BUM BUM BUMBUMBUM BUM a prostě tančím. Všude kolem mě jsou lidi a tančí. Světla blikají a já skoro nic nevidím. Něco se stalo a já padám. Padám strašně dlouho. Už skoro cítím zem, už na ni skoro ležím, ale najednou cítím něčí ruce. Zvedly mě a já zase stojím. Hudba mi prochází celým tělem, jako elektrický proud a pohybuje mým tělem sem a tam. A já tančím a tančím a tančím. Naposledy zazní to velké BUM a já mám pocit, jako bych se probrala ze snu. Stojím na parketu a kolem mě je všude hluk. Hledám někoho známého, nevím kde jsem. Nevím co se dělo. A najednou uslyším vedle mě: „To bylo boží!!!“ Je to moje kamarádka a já na ni jenom nechápavě koukám a pozoruju jak se směje a je plná energie. A já prostě stojím namístě, jako bych se nemohla pohnout. Všechno kolem mě se zpomaluje a já neslyším nic, jen tlukot mého srdce. Vidím, že mi kamarádka něco říká, ale já nevím co. Neslyším ji. Jen poslouchám tlukot mého srdce, které tluče stále v rytmu hudby. V rytmu hudby, která už nezní BUM  BUM  BUMBUMBUM  BUM a mám zase chuť tančit...

Žádné komentáře:

Okomentovat